Smoothie s avokadom i bananom: vrhunski post-workout obrok

by | 13.05.20.

Poslije kvalitetnog treninga nagradite se ovom nevjerojatno ukusnom i zdravom smoothie-bombom!

Posljednjih dana temperature su osjetno porasle. Očito je i miriše u zraku − bliži nam se ljeto. Broj i intenzitet treninga iz dana u dan raste, a odlasci na trening u prirodu nikad nisu bili primamljiviji. Kako bismo zadržali razinu imuniteta, potrebno je jesti zdravo i sezonsko te nadoknaditi izgubljenu energiju. Posebno su važni obroci poslije trčanja ili napornog anaerobnog treninga.

Smoothie od avokada i banane s dodatkom proteina osigurava brzu nadoknadu izgubljene tekućine, daje vam priliku da dobijete dodatnu dozu proteina te istovremeno sadrži balansiranu dozu svih makronutrijenata. Uz sve to, nevjerojatno je fin, gotov je u svega par minuta i ozbiljno će ugroziti čak i najtvrdokorniju predrasudu prema „ženskastim sokićima“. Autor teksta je na gurmanskom glasu, ali svejedno u 80% slučajeva bira ovaj smoothie kad se nalazi u konkurenciji sa sladoledom King.

Sastojci:

  • polovica avokada
  • pola žlice meda
  • polovica srednje-velike banane 
  • 150 ml mlijeka ili bademovog mlijeka
  • jedna mjerica proteina s okusom vanilije
  • šaka leda

Stavite sve sastojke u blender i miksajte dok ne dobijete kremastu teksturu. 

PRO TIPS:

Ukoliko nemate blender, možete koristiti i štapni mikser

Kušajte smoothie prije nego ga izlijete iz blendera u čašu. Ukoliko vam je smoothie pregust i želite ga razrijediti, jednostavno dodajte još malo mlijeka ili leda i promiksajte.

Nasjeckajte avokado i bananu prije dodavanja u blender, a proteine dodajte na kraju. Na taj način ćete izbjeći da se zalijepe za oštrice blendera.

Obzirom da nam je najčešće glupo iskoristiti pola banane i pola avokada, količinu svih sastojaka možete udvostručite (osim leda – dovoljno je dodati samo još 2 kocke) i podijeliti ovaj eliksir sa svojim ukućanima, trening-partnerima ili susjedima. Stvorit ćete nove poklonike avokada i smoothieja. Garantiramo.

Ovaj smoothie je cjeloviti obrok i pomoći će vam u regeneraciji mišića poslije napornog treninga. Osjećat ćete se zasićeno, a ujedno poletno i spremno za nastavak rada.

Kalorijski sastav (gym rats only):

347 kalorija

31 g ugljikohidrata

31 g proteina

11 g masti

 

Izvor: Bodybuilding.com: Everyday Beast: HIIT Hills and Avocado Smoothie

 Foto: Unsplash

Sviđa ti se članak? Podijeli ga:
Možda te zanima