fbpx
Select Page

Novi potpuno električni Porsche Taycan mogao bi posramiti ostale modele u kategoriji

by | 20.09.20.

Novi puristički dizajniran Porsche Tycan brži je i digitalniji od verzije iz 2019.

Prvi put predstavljen je javnosti 2015. godine, doduše kao concept vozilo, a sada postaje prvi potpuno električni model koji će Porsche proizvoditi. Naravno, budući da svijet električnih vozila (EV) brzo napreduje, Porsche je morao ažurirati Taycan kako bi mogli nastaviti konkurirati u ovom novom i sve uzbudljivijem polju autoindustrije.

Novi model Taycana (prve obznanjene verzije su Porsche Taycan Turbo i Taycan Turbo S) dobio je omanji facelift i puno veći izbor boja kod narudžbe, a u ponudi će biti i verzija s karbonskim vlaknima. Što se tiče performansi, sve je ostalo gotovo isto, osim što je nova verzija brža par desetinki sekundi u ubrzavanju do 200 km/h.

Osim toga, Porsche nudi nekoliko usluga koje se plaćaju kroz mjesečnu pretplatu (provjerili smo, može se platiti odjednom?!). Tu se nalaze: aktivna pomoć u zadržavanju u traci, Porscheov inteligentni menadžer dometa, i power steering.  

Taycan dolazi sa 11 kW punjačem, a može se nadograditi na 22 kW. 

Taycan Turbo S i Taycan Turbo najjači su modeli redovne električne linije koje Porsche posjeduje. Slabije varijante tek će se otkriti javnosti, a prvi će biti Taycan Cross Turismo koji se očekuje do kraja iduće godine. 

Porsche u službenoj izjavi za novinare tvrdi da će u električne modele uložiti 6,6 milijardi dolara do 2022 godine.

Taycan Turbo S

Performanse i efikasnost u jednom

Flagship verzija Turbo S može generirati do 750 KS (560 kW), a Taycan Turbo 670 konja (500 kW). The Taycan Turbo S će moći ubrzati od nule do 80 kmh u 2,6 sekundi, dok će Turbo verziji trebati 3,0 sekunde. Oba modela najbrže će moći parati asfalt 260 kmh.

Taycan je prvo vozilo s voltažom od 800W umjesto 400W koje se standardno koriste u električnim automobilima. Ovo je zapravo komparativna prednost vlasnika Taycana: u idealnim uvjetima, vrijeme punjenja s 5 na 80% je samo 22,5 minuta, s maksimalnom snagom punjenja do 270 kW. Kapacitet ove baterije od 800V je 93,4 kWh. Taycan se može puniti bez problema i  izmjeničnom strujom do 9,6 kW kod kuće koristeći klasični SAE J1772 konektor.

Unikatan dizajn interijera s velikim ekranom

Taycanov kokpit signalizira početak nove ere unutarnjeg dizajna Porschea sa svojom jasnom strukturom i posve novom arhitekturom, ponosno objavljuje Porsche. Centralna točka interijera je infotainment ekran veličine 10,9’’ uz koji je i sporedni putnički ekran. Sva sučelja napravljena su od nule, tvrde u Porscheu. Velik broj tipki iz prijašnjeg modela odbačen je kao stara krpa, a umjesto njih sada stoje intuitivne funkcije koje se pokreću na dodir ili glas (naredbe glasom započinju se sa “Hey Porsche”.)

Prvi put, unutrašnjost Porschea je bez trunke prirodne kože. Sve je načinjeno od inovativnih recikliranih materijala koji su u skladu s održivim konceptom električnog sportskog automobila. 

Modeli se očekuju u prvom kvartalu 2021. godine.

Posrche Taycan unutrašnjost

Izvor: Porsche.com, hiconsumption.com

Foto: Porsche

Sviđa ti se članak? Podijeli ga:
Možda te zanima